Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Dystrybucja czwartej częsci "Naszego Elementarza"
Od 19 lutego br. rozpocznie się dystrybucja do szkół czwartej części podręcznika dla klasy I „Nasz elementarz" w wersji standardowej. Książki powinny dotrzeć do wszystkich szkół najpóźniej do 20 marca br.. Podobnie jak przy dystrybucji części trzeciej, szkoły nie musiały składać zamówień na podręczniki w aplikacji, ponieważ lista dystrybucyjna została opracowana i zweryfikowana podczas dostarczania poprzednich części podręcznika.
Analogicznie jak podczas dostarczania poprzedniej części, konieczne jest potwierdzenie odbioru podręczników ze wskazaniem liczby otrzymanych egzemplarzy oraz liczby odebranych paczek dostarczonych przez dystrybutora. Szkoły muszą dokonać potwierdzenia niezwłocznie po ukazaniu się w aplikacji danych wpisanych przez dystrybutora. Jest to niezbędne i stanowi podstawę do uznania należności za wykonaną usługę oraz daje nam gwarancję dostarczenia do szkół „Naszego elementarza" w terminie.
W przypadku otrzymania mniejszej liczby podręczników, niż wynika to z listy dystrybucyjnej, należy wskazać w aplikacji liczbę faktycznie otrzymanych egzemplarzy i wybrać status zamówienia „dostarczono mniej". Brakująca liczba podręczników zostanie dostarczona przez dystrybutora. Po odebraniu brakujących podręczników należy w aplikacji uaktualnić liczbę otrzymanych podręczników oraz zmienić status zamówienia na „odebrane".
Natomiast w przypadku otrzymania większej liczby podręczników, niż wynika to z listy dystrybucyjnej, należy poinformować o tym fakcie koordynatora dystrybucji w firmie dystrybucyjnej, podając dane szkoły i liczbę dodatkowych egzemplarzy, które dystrybutor powinien od Państwa odebrać.
Jeżeli wśród dostarczonych do szkół podręczników, znajdą się egzemplarze wadliwe fabrycznie (wada fizyczna papieru uniemożliwiająca korzystanie z całości lub części podręcznika, zszycie jedną zszywką, brak zszywki, pomylona kolejność stron, brak stron, zszycie „do góry nogami", rozmazany druk, itp.), należy je przekazać do koordynatora w kuratorium oświaty, który dokona ich wymiany z rezerwy pozostającej w jego dyspozycji. Liczbę wadliwych podręczników należy wpisać w aplikacji, opisując wadę.
Natomiast jeśli dostarczone podręczniki będą nosiły ślady uszkodzenia podczas pakowania lub transportu, należy liczbę uszkodzonych podręczników wraz z opisem powstałego uszkodzenia wpisać w aplikacji. W przypadku widocznych śladów uszkodzenia paczek dostarczonych przez kuriera, musi zostać sporządzony opisujący te uszkodzenia protokół, podpisany przez kuriera i osobę odbierającą podręczniki. Dystrybutor będzie zobowiązany do wymiany podręczników uszkodzonych podczas pakowania lub transportu.
Przypominamy, że na stronie https://sio.men.gov.pl/dodatki/strefa/ znajdują się linki do instrukcji logowania do strefy oraz instrukcji zmiany hasła.
Szczegółowe instrukcje dotyczące wypełniania aplikacji znajdują się na portalu systemu informacji oświatowej (www.sio.men.gov.pl w zakładce Pomoc –> Instrukcje użytkownika –> Podręcznik).
Gdyby instrukcje okazały się niewystarczające – w przypadku ewentualnych pytań technicznych prosimy o przesłanie zapytania na adres e-mail strefa@cie.men.gov.pl lub telefoniczny kontakt z infolinią systemu informacji oświatowej pod numerem (22) 116-51-00 (po zapowiedzi wybierz 2) funkcjonującą w dni robocze od 9:00 do 15:00.
W przypadku kontaktowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej, prosimy o wpisanie w temacie maila: DYSTRYBUCJA PODRĘCZNIKA CZ. 4., a jeśli problem dotyczy braku możliwości zalogowania się do strefy, o wpisanie w temacie maila: PROBLEM Z LOGOWANIEM oraz o podanie w treści wiadomości numeru REGON szkoły, której dotyczy upoważnienie oraz imienia i nazwiska osoby, której dotyczy problem. Dane te pozwolą nam na szybszą weryfikację i rozwiązanie zgłaszanego problemu.
Data: 2015/02/17
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe