Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
„Języki Obce w Szkole" - w krajach Kolumba i Vasco da Gamy
Hiszpański jest trzecim pod względem popularności językiem na świecie. Portugalskiego używa na co dzień ponad 200 milionów mieszkańców Portugalii oraz jej byłych kolonii – od Brazylii do Republiki Zielonego Przylądka. Posługuje się nim jako językiem ojczystym około 650 milionów ludzi, a ponad 100 milionów używa go jako drugiego języka. W Polsce od kilku lat rośnie liczba uczących się tych języków – zarówno w szkole, jak i na kursach dodatkowych.
O nauce języka hiszpańskiego i portugalskiego, mobilności edukacyjnej uczniów i studentów w UE, a także wielu innych ciekawych tematach związanych z nauką języków obcych, w najnowszym numerze czasopisma.
Data: 2014/07/10
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe