Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Kolejny numer JOWS, czyli coś dla miłośników "lingwistycznej egzotyki"
Najnowszy numer czasopisma „Języki Obce w Szkole", redagowanego przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji, jest już dostępny online.
W bieżącym numerze JOwS znalazły się artykuły dotyczące języków rzadziej nauczanych w polskich szkołach.
Co skłoniło redakcję czasopisma do zwrócenia uwagi czytelników właśnie na języki, których nauką – jak pisze w swoim artykule hungarystka dr Csilla Gizińska – zajmują się zazwyczaj miłośnicy lingwistycznej egzotyki? Przede wszystkim fakt, że często atutem wyróżniającym młodego człowieka rozpoczynającego karierę zawodową jest m.in. znajomość tzw. małego języka.
Niewykluczone, że prezentacja na łamach aktualnego numeru JOwS rzadziej nauczanych języków zachęci tegorocznych maturzystów do wyboru studiów na specjalizacji węgierskiej, fińskiej czy ukraińskiej.
Data: 2015/01/09
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe