Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Wkrótce pierwszy etap olimpiad dla gimnazjalistów
Pieniądze na organizację olimpiad będą pochodzić z budżetu MEN. Do tej pory działania te finansowano ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu systemowego „Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym". Ponieważ projekt ten w grudniu kończy się, MEN wygospodarowało własne środki na finansowanie olimpiad.
Dotychczasowi organizatorzy olimpiad – Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Matematycznej, Stowarzyszenie Talent i Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu, w ramach trwającego jeszcze projektu, opracują do końca 2014 r. banki zadań z zakresu matematyki, informatyki i języka angielskiego wraz ze szkicami rozwiązań. Materiały będą dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwoju Edukacji – lidera projektu. Ponadto zostaną przeprowadzone seminaria oraz konferencje dla osób zainteresowanych rozwijaniem zdolności uczniów.
W planach są też spoty telewizyjne promujące ideę olimpiad.
Data: 2014/09/22
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe