Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Czy przy zmianie organu prowadzącego przedszkole niepubliczne konieczny jest nowy wpis do ewidencji placówek niepublicznych?
Na podstawie art. 168 ust. 4 pkt 1 i 4 oraz ust. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 ze zm. dopuszczalna jest kontynuacja działalności niepublicznego przedszkola w związku z dokonaniem zmiany organu prowadzącego. W takim przypadku wniosek o zmianę danych dotyczących organu prowadzącego, wpisanych do ewidencji niepublicznych przedszkoli, składa, nie później niż na miesiąc przed planowanym dniem zmiany organu prowadzącego, osoba dotychczas prowadząca przedszkole, co wymaga podania danych nowego organu prowadzącego oraz przedłożenia statutu przedszkola uwzględniającego tę zmianę. Zmiana organu prowadzącego następuje z dniem dokonania wpisu tej zmiany do ewidencji.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy można w placówce oświatowej połączyć w oddziale dzieci z rożnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej (np.lekki i umiarkowany) z zachowanie odpowiednich podstaw nauczania dla każdego z nich?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Witam, mam pytanie dotyczące łączenia szkoły podstawowej i gimnazjum w zespół szkół. Czy w świetle obowiązujących przepisów prawa i perspektyw na przyszłość warto powoływać zespół? Jakie przepisy prawne regulują na dzień dzisiejszy te kwestie?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Witam,
Statut dla szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi.Funkcjonującej oddzielnie.Szkoła nie jest filią
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Jaką dokumentację należy prowadzić dla uczniów upośledzonych w stopniu głębokim spełniających obowiązek szkolny w ORW. Czy powinni być przypisani do konkretnej klasy w gimnazjum?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Witam.
W jakim wymiarze przysługuje nauczycielowi urlop wypoczynkowy. Chodzi o nauczycieli publicznej szkoły podstawowej.
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe