Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Jak często powinno wykonywać się wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym ze względu na autyzm, które przebywa w przedszkolu niepublicznym?
Tę kwestię reguluje § 6. ust 9. rozporządzenia MEN z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym (Dz.U. z 7 sierpnia 2015 r. poz.1113), mówiący, że: Zespół, co najmniej dwa razy w roku szkolnym, dokonuje okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka, uwzględniając ocenę efektywności udzielanej mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej oraz, w miarę potrzeb, dokonuje modyfikacji programu (IPET).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Proszę o podanie podstawy prawnej do układania rozkładu zajęć w szkole ponadgimnazjalnej (chodzi o blokowanie godzin np. j. angielskiego itp.).
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jaką terminologię kompetencji kluczowych stosować w przedszkolu? Która jest obowiązująca obecnie? Przykład: porozumiewanie się w języku ojczystym czy kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Rodzice dziecka ur. w 2010 r. wracający z zagranicy zwrócili się z prośbą o zapisanie dziecka do szkoły podstawowej. Obecnie uczęszcza do 3 klasy szkoły angielskiej i 2 polskiej sobotniej szkoły. Do której klasy powinien być zapisany? Znam treść rozporządzenia dot. powracających z zagranicy, ale niepokoi mnie wiek ucznia.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Uczeń, który przyszedł w I półroczu z innej szkoły jest nieklasyfikowany ze wszystkich przedmiotów. W II półroczu uzyskał pozytywne oceny, uczęszczał regularnie na zajęcia. Czy należy dla niego zorganizować egzaminy klasyfikacyjne za I półrocze?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- W ramach "godzin karcianych" prowadzę zajęcia opiekuńczo-wychowawcze na świetlicy szkolnej. Do pełnego rozliczenia się w I semestrze brakuje mi 10 godzin. Moje pytanie: czy mogę odpracować te godziny w czasie ferii organizowanych przez szkołę, czy odrobić je w II semestrze?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe