Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Poproszę o raport oraz ankiety dla rodziców ewaluacji wewnętrznej odnośnie wymagania "rodzice są partnerami przedszkola".
Szanowni Państwo,
w serwisie nadzórpedagogiczny.pl pojawił się zamówiony przez Państwa przykładowy dokument:
Raport z ewaluacji wewnętrznej wymagania: Rodzice są partnerami przedszkola
Jednocześnie przypominamy o możliwości zgłaszania zapotrzebowania na dokumenty, poprzez opcję "Dokumentacja na życzenie".
Z poważaniem
Zespół redakcyjny serwisu
Nadzórpedagogiczny.pl
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- 01.08.1992r. n-l miał uznane kwalifikacje do nauczania plastyki w SP w X, gdzie nauczał tego przedmiotu do 2011r.Czy zgodnie z par. 28 nowego rozporządzenia o kwalifikacjach ma obecnie uprawnienia do nauczania plastyki w SP ale w innej miejscowości
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Kto podejmuje decyzję o zwolnieniu ucznia z upośledzeniem lekkim z nauki drugiego języka w gimnazjum. czy rodzic może nie zgodzić się na zwolnienie z nauki tego języka, bo później ma prawo wyboru języka na egzaminie końcowym?
nie otrzymałam odpowiedzi o opinii PPP. Czytałam inną ale ona mówi o orzeczeniu. Mnie interesują opinie wydane o specyficznych trudnościach w nauce. Czy wydane w 6 klasie we wrześniu 2010r na potrzeby sprawdzianu są ważne w gimnazjum. Według rozporządzenia z listopada 2010 są ważne na całe życie, ale te wydane przed rozporządzeniem też?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- W szkole podstawowej mamy uczennicę z orzeczeniem o niepełnosprawności (symbol 01-U 10-N, ważne do 11.07.2025 r.) i orzeczeniem o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych ze względu na niepełnosprawność intelektualną w stopniu głębokim (ważne do 2023/2024). Przez jaki okres szkoła ma mieć pod opieką tę uczennicę i jakie zajęcia ma obowiązek organizować? Uczennica jest całkowicie niepełnosprawna ruchowo (leżąca).
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o określenie, czy organizacja zajęć języka angielskiego w grupach międzyoddziałowych, oczywiście na tym samym poziomie, ale z podziałem na bardziej zaawansowany poziom i mniej zaawansowany, z możliwością zmiany grupy w trakcie roku szkolnego może być innowacją pedagogiczną?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o pomoc w konstrukcji narzędzi badawczych w zakresie ewaluacji wewnętrznej:
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej, w szczególności:
Na 1-wszym etapie edukacji:
1) doświadczenia poprzez zabawę, wykonywanie eksperymentów naukowych, eksplorację, przeprowadzanie badań, rozwiązywanie problemów
w zakresie adekwatnym do możliwości i potrzeb rozwojowych na danym etapie oraz z uwzględnieniem indywidualnych możliwości każdego dziecka,
2) umiejętności dostrzegania środowiska przyrodniczego i jego eksplorację, poznania wartości i wzajemnych powiązań składników środowiska przyrodniczego, poznanie wartości i norm, których źródłem jest zdrowy ekosystem, oraz zachowań wynikających z tych wartości, a także odkrycia przez dziecko siebie jako istotnego integralnego podmiotu tego środowiska,
Na 2-im etapie edukacji w zakresie przedmiotów przyrodniczych:
1) umiejętności planowania doświadczeń, czynnego badania, obserwacji oraz prowadzenie eksperymentów uczniowskich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, wyciągania wniosków i komunikowanie się z innymi w ramach prowadzonych projektów.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe