Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Proszę o podanie czasu trwania i ilości godzin rewalidacji w niepublicznym przedszkolu integracyjnym.
Żaden przepis nie określa liczby godzin zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu integracyjnym. Jest ona uzależniona od liczby zajęć organizowanych dla poszczególnych dzieci niepełnosprawnych zgodnie z IPET (art. 177 PO w zw. z § 6 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Dz.U. z 2017 r.,poz. 1578) lub dla poszczególnych uczniów w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej (§ 6 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach, Dz.U. z 2017 r., poz. 1591).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Proszę o informację, do kiedy dyrektor zatwierdza programy, a do kiedy podręczniki?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Moje pytanie dotyczy dni wolnych od pracy w roku szkolnym 2010/2011. Czy 21 i 22 VI mogą być dniami wolnymi jeśli w szkole dokonano takiego wyboru po zaopiniowaniu odpowiednich organów szkoły (rady pedagogicznej, rady rodziców, samorządu uczniowskiego)?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy wicedyrektorowi szkoły można przydzielić godziny ponadwymiarowe?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy w szkole ogólnodostępnej można odtworzyć oddział specjalny dla uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o przyśpieszenie realizacji projektu ewaluacji wewnętrznej,raportu końcowego,ankiet dla rodziców i nauczycieli oraz kart obserwacji zajęć związanych z wymaganiem "uczniowie są aktywni"
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe