Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Czy można prosić o przykładowy plan nadzoru pedagogicznego dla szkoły podstawowej (klasy I-III) z oddziałami przedszkolnymi (grupy 3-latki,4-latki i 5-latki)na rok szkolny 2015/2016.dziękuję Pozdrawiam
Witam serdecznie,
Wkrótce plany nadzoru zostaną udostępnione w serwisie, na chwile obecną są w trakcie przygotowywania przez ekspertów.
Z poważaniem
Zespół redakcyjny serwisu
Nadzórpedagogiczny.pl
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Prowadzę niepubliczne przedszkole dla dzieci zdrowych (28 wychowanków) i dzieci z orzeczeniem (11 wychowanków), w dwóch grupach terapeutycznych. Zatrudniam logopedę na godziny, psychologa na 1/4 etatu i innych specjalistów realizujących zajęcia z orzeczeń. Czy musze zatrudnić od 1 września 2022 r. pedagoga specjalnego i jeżeli tak to na jaka część etatu?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Bardzo proszę o potwierdzenie czy w II klasie liceum ogólnokształcącego obowiązuje ramowy plan nauczania wynikający z rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 8 marca 2022 r.?
Czy w I klasie liceum ogólnokształcącego w roku szkolnym 2022/2023 obowiązywały poniższe podstawy programowe:
- EDB (rozporządzenie z dnia 1 sierpnia 2022 r.),
- historia i hit (rozporządzenie z dnia 8 marca 2022 r.),
pozostałe przedmioty (rozporządzenie o podstawie programowej z dnia 30 stycznia 2018r.)?
Czy w I klasie liceum ogólnokształcącego w roku szkolnym 2023/2024 będą obowiązywały następujące podstawy programowe:
EDB (rozporządzenie z dnia 1 sierpnia 2022 r.),
historia i hit (rozporządzenie z dnia 8 marca 2022 r.),
- biz (rozporządzenie z dnia 6 lutego 2023 r.),
- język polski (rozporządzenie z dnia 6 lutego 2023 r.),
- geografia (rozporządzenie z dnia 6 lutego 2023 r.),
- pozostałe przedmioty bez zmian (podstawa z dnia 30 stycznia 2018 r.).
Czy w klasie II liceum ogólnokształcącego w roku szkolnym 2023/2024 będą obowiązywały następujące podstawy programowe:
- historia i hit (rozporządzenie z dnia 8 marca 2022 r.),
- podstawy przedsiębiorczości (podstawa programowa z dnia 30 stycznia 2018 r. czy z dnia 8 marca 2022 r.?),
- pozostałe przedmioty (podstawa z dnia 30 stycznia 2018 r.).
Czy w klasie III i IV obowiązuje podstawa programowa z dnia 30 stycznia 2018 r.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź - Jestem dyrektorem szkoły podstawowej od 1.09.2013r. (wcześniej pracowałem w tej szkole jako nauczyciel). W szkole tej nadal pracuje nauczyciel, który był dyrektorem do 31.08.2013r. W grudniu wystąpił o ocenę pracy. Czy po takim okresie pracy w roli nauczyciela mogę go ocenić?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Pytanie dotyczy nowego rozporządzenia w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej: 1. Jak powinna przebiegać wzorcowa procedura opracowania IPET, w tym dokonywania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (diagnoza wstępna, diagnoza monitorująca)?; 2. Jak prawidłowo organizować zajęcia rewalidacyjne po zmianach wprowadzonych przez MEN, zgodnie z wytycznymi nowych rozporządzeń?; 3. Kto i z jakich godzin powinien je realizować?; 4. Jakie obowiązki i zadania powinien spełnić dyrektor oraz Zespoł ds. planowania i koordynowania kształcenia specjalnego?; 5. Jakich należy zatrudnić specjalistów?; 6. Co oznaczają nowe formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej: Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne – jak je organizować i którzy uczniowie powinni być nimi objęci? Zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się – dla kogo i jak organizować zajęcia, by wspomagać efektywność uczenia się? Co to jest zindywidualizowana ścieżka kształcenia – komu i w jaki sposób należy dostosować organizację i proces nauczania do specjalnych potrzeb edukacyjnych?; 7. Jak dokonywać oceny efektywności udzielonej pomocy i formułować wnioski dotyczące dalszych działań mających na celu poprawę funkcjonowania ucznia?; 8. Co należy zrobić, gdy udzielana uczniowi pomoc psychologiczno-pedagogiczna nie przynosi efektów i nie następuje poprawa jego funkcjonowania?; 9. Kto składa wniosek do poradni psychologiczno-pedagogicznej dotyczący pogłębionej diagnozy ucznia i co trzeba w nim zawrzeć? Pytania dotyczą LO niepublicznego, gdzie są orzeczenia: Asperger, choroby sprzężone, zagrożenie niedostosowaniem społecznym. Bardzo proszę o niecytowanie rozporządzenia. Proszę o odpowiedzi na pytania.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jak często powinno wykonywać się wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym ze względu na autyzm, które przebywa w przedszkolu niepublicznym?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe