Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków od roku szkolnego 2019/2020 arkusz ocen uczniów klasy IV powinien być prowadzony według wzoru nr 44. Czy taki arkusz powinien być założony od strony pierwszej czy powinien być kontynuacją arkusza nr 37b/2?
Zgodnie z § 59 ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2019 r. poz. 1700 z późn. zm.) w latach szkolnych 2019/2020 i 2020/2021 arkusze ocen na druku według wzoru odpowiednio nr 44 dołącza się do dotychczas prowadzonego arkusza ocen uczniów klas IV szkoły podstawowej dla dzieci i młodzieży i prowadzi w latach następnych również w kolejnych klasach tej szkoły.
Wynika z tego, że w bieżącym roku szkolnym należy już korzystać ze wzoru nr 44 i kolejne karty dołączać do już istniejącego arkusza ocen ucznia, nadając im kolejne numery.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy projekt gimnazjalny który był realizowany w gimnazjum będzie obowiązywał też w szkole podstawowej?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Witam!
Czy statut może mieć załączniki, które są jego integralną częścią?
Czy wewnątrzszkolne zasady oceniania mogą być załącznikiem do statutu?
Chcemy wprowadzić zapis:
1.Załącznikami do niniejszego statutu są:
a. Wzór graficzny logo szkoły.
b. Wewnątrzszkolne Zasady Oceniania.
2. Załączniki stanowią integralną część statut.
Czy taki zapis jest właściwy?
Pozdrawiam!
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o wskazanie zmian w statucie szkoły podstawowej przy tworzeniu oddziału przedszkolnego.
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Czy na wniosek rodzica pięcioletnie dziecko może rozpocząć naukę w klasie pierwszej?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Jakie procedury wprowadzić, żeby skreślić ucznia nieprzekraczającego 50% obecności na zajęciach, ale przed radą klasyfikacyjną, w trakcie trwania semestru?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe