Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Czy w szkole podstawowej dla dorosłych kształcącej młodzież w systemie OHP należy tworzyć Indywidualne Programy Edukacyjno Terapeutyczne dla uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego?
Opracowanie IPET jest obowiązkowe w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych oraz nie jest wyłączone (czyli jest obowiązkowe) w szkołach dla dorosłych, do których uczęszcza młodzież z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego – art. 127 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, Dz. U. z 2018 r., poz. 996 ze zm., § 5 pkt 1 i § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym, Dz.U. z 2017 r., poz. 1578.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy uczeń z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w klasie integracyjnej uczestniczy w lekcjach z drugiego jezyka.
Czy opinia o dysleksji rozwojowej wydana we wrzesniu 2009r w sprawie dostosowania warunków sprawdzianu jest aktualna do gimnazjum.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jeśli w nowych dziennikach przedszkolnych na 2017/18 nie ma w obecnościach godz. przyjścia i wyjścia dziecka czy jest to ok? Jedynie wpisujemy ob. i nb na dany dzień, wg. mnie jest to trochę niebezpieczne, ale nawet nie ma miejsca, aby wcisnąć godziny pobytu przedszkolaka....
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy możliwe jest ,aby uczeń w Gimnazjum będąc w grupie językowej III.1 poziom rozszerzony przeszedł do grupy niższej III.1 poziom podstawowy?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o odpowiedź jaki konkretnie dziennik powinien prowadzić nauczyciel szkoły podstawowej do zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej mam na myśli zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne i zajęcia terapeutyczne, a jaki dziennik do zajęć rewalidacyjnych?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej w Przeszkolu udzielanej w toku bieżącej pracy powinny być odnotowywane w dzienniku zajęć przedszkola dla danej grupy realizującej podstawę programową? Czy powinien być prowadzony osobny dziennik?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe